Sunday

Nu är denna dagen snart slut.
Ska alldeles strax gosa ner mig i sängen och läsa lite innan jag släcker lampan för att sova :)
Det blev en riktig slappdag idag, skönt!
Städade rummet lite, skippade promenad ikväll. Det blev istället 1 timme på min crosstrainer.
Gött moos säger jag bara! Det var riktigt najs :)
Har spelat lite på gitarren också, eller spela kanske man inte ska säga, haha.
Övat har jag gjort, mina fingrar jävlas med mig, dom vill inte riktigt hänga med i bytena.
Men men, det är bara fortsätta att öva. Någongång ska dom väl kunna ge med sig tycker jag allt ;)

Dags för en ny vecka imorgon. Lång dag i skolan, usch.
Men jag är glad att denna veckan är över. Fy fan vad jobbig den har varit!

Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0