The sun is shining

Alltså man kan ju inte göra annat än att le.
Solen skiner idag! Älskade, underbara sool!
Märkligt vilken påverkan solen har, jag blir genast piggare och gladare.
Det blir som ett rus genom kroppen och allt blir bara så härligt!
Så underbart :) Me like, me love!

Och så var det dags att skriva tenta idag. Redan klockan 08.00!
En aning jobbigt att komma upp ur sängen imorse, man var ju lagom trött.
Men det gick.
Så hur gick det? Ja, hur gick det egentligen? Jag vet faktiskt inte. Men det kändes bättre än vad jag trodde att det skulle göra faktiskt :) Och med tanke på att jag satt i nästan 2 timmar så måste jag väl ha skrivit något vettigt? Right?! haha, jag hoppas det iallafall.
Jag blir glad bara jag får godkänt på en del, men hoppas givetvis att jag klarar fler ;)

Det blev ingen hemtenta gjord idag eftersom den inte låg uppe när vi var där idag.
Så förhoppningsvis blir den av imorgon!
Satt en stund i bildsalen och målade på min bildmapp.
Är inte klar än på ett tag men som tur var så tog jag med mig färg och penslar hem så jag kan måla klart den tills imorgon :) Det ska nog hinnas med!

Hade faktiskt tänkt att måla nu med lite härlig musik till!
Me like!


Detta är vad jag har gjort hittills!

Kommentarer
Postat av: Teddie Hamren

Fan va fint du målar :)

2010-02-24 @ 17:51:41
URL: http://teddiehamren.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, ja med lite fusk går allt ;)

2010-02-24 @ 19:36:10
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0