Tisdag.

Och så var denna tisdagen nästan över.
Fort går det, jajamensan.

Idag har vi haft Musik i skolan, fått spela gitarr :)
Kan fortfarande inte riktigt få fingrarna att följa med när jag byter ackord men det lär jag mig förhoppningsvis snart!

Det blev inte som jag hade hoppats på, att knät skulle vara bra idag.
Surt som fan, it still hurting!
Jag har funderat på om det är någon slags sträckning jag har fått.
Förhoppningsvis så är det inte något allvarligt.
Men man börjar ju bli lite orolig. Knän är inte att leka med!
Nåja, på torsdag är det en vecka sen jag började få så ont, så om smärtan är kvar då ringer jag doktorn.
Men jag hoppas att jag slipper ringa, att det onda har gått över tills dess.
Jag håller tummarna iallafall.

Ikväll har jag suttit en liten stund och skrivit på uppgifter vi har till en bok.
Har inte kommit så värst långt, men börjat har jag iallafall.
Ska försöka vara jätteflitig imorgon och få de flesta uppgifterna klara!

Imorgon har jag bara föreläsning i Bild, från 09.00-11.30, sen slutar jag :)
Otroligt skönt!
Det har blivit långa dagar i skolan, så det ska bli härligt att få sluta tidigt.

Nu ska jag ta en dusch, efter det lägga mig i sängen och läsa Snabba Cash :)
Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0