Återigen Måndag!

Gäsp.
Gud, vad trött jag är känner jag nu.
Tur att vi slutade skolan tidigt idag, skulle egentligen slutat 11.30 men föreläsningen var klar innan det. Otroligt skönt! :)
En mjukstart på veckan är aldrig fel!

I Lördags kväll spelade jag kort tillsammans med pappa & lillebror.
Trots att jag fetingförlorade så var det väldans trevligt :)
Efter det så kollade jag och bror på film, "Match Point" fick det bli.
Har ju sett den innan, helt okej film, dock lite seg..
När filmen var slut bestämde jag mig för att krypa ner i sängen och kolla på
"I skuggan av värmen".
Filmen är baserad på en verklig historia.
Jag tycker verkligen om filmen, den är jättebra! <3



Jaha, igår var det söndagen den 14:e februari, alla hjärtans dag närmare bestämt.
Köpte lite vaniljhjärtan och åkte bort till farmor och farfar tillsammans med pappa och bror :)
Mysigt. <3

Igårkväll bestämde jag mig för att ta en lång och härlig promenad.
Den blev 1 timme och 50 minuter lång! Haha, det var riktigt skönt :)

Nu ska jag ta mig en liten powernap, känner att det verkligen är behövligt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0