Unicef!

Det är söndag. En solig och skön söndag.
Jag är nöjd med helgen. Mest nöjd är jag över vädret :)
Igår var det dags att skriva omtenta, lagom nervös haha.
Klockan gick oerhört sakta innan tentan delades ut.
Blev klar nästan 2 timmar senare. Jag har absolut ingen aning om hur det gick.
Det kändes inte dåligt och inte jättebra. haha, jaja. Det är bara att vänta på resultat!
Efter tentan tog jag det lugnt ett tag, sen drog jag och pappa till Hansa City en sväng :)
Senare på kvällen var det dags för paarty! :)
Var i smedby på förfest, drog vidare in till stan, går in på O'learys = överfullt med människor och inga bord lediga (synd som fan!), detta resulterade i att vi hamnade på krögers. Där fanns det bord iallafall. Klockan tickar på, bestämmer oss för att gå till O'learys sista halvtimmen innan stängning. Fortfarande hur mycket folk som helst, överallt. Så det blev inte så mycket dans, man kunde ju knappt röra sig!
Slutar iallafall med att vi sitter och käkar pizza på Victoria.
Dessan anländer, mycket kul att få träffa henne! Blir alldeles för sällan tyvärr :(
Jag hoppas vi kan träffas snart. <3
Var hemma runt 3 tiden, gjorde mig ett försök till att läsa Snabba Cash men det gick inget vidare, alldeles för trött, ögonen föll ihop flera gånger, haha. Så jag bestämde mig för att ge upp och sova istället ;)

Idag har jag inte gjort någonting speciellt. Bara tagit det lugnt. Det är så skönt ibland :)
Blir nog en slappdag idag. Förutom att jag ska ta mig en lång och härlig promenad sen :)
Och städa mitt rum, det är ett måste! Men förutom det så blir det nog lugnt, vad jag vet ensålänge iallafall.

Jag fick ett mail från Unicef för några dagar sen där det var en bild på en t-shirt.
En t-shirt som alla som är världsföräldrar kan köpa :)



"Visa att du är en stolt Världsförälder.
Genom att ge pengar varje månad hjälper du många barn 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året – under alla viktiga perioder i deras uppväxt. Köp t-shirten som visar att du bryr dig.
Som Världsförälder är du en viktig länk i en otroligt stark kedja av människor som bryr sig. Stort tack!"

Den är beställd nu, jag kunde bara inte låta bli. Den är snygg och jag vill visa att jag bryr mig!
Medan jag var inne i shoppen passade jag också på att beställa UNICEF-nålen.

"Just nu finns 300.000 barnsoldater och 158 miljoner barnarbetare.
Dessutom utsätts över en miljon barn för trafficking varje år.
Bär UNICEF-nålen och visa att du är med i kampen för varenda unge. Den gör större skillnad än du tror."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0