Long day!

Aj. Jag har ont, riktigt ont.
I mitt knä. Varför? Inte en susning.
Har ingen aning vad det kan bero på.
Hrm. Riktigt jobbigt är det iallafall. Kan ju knappt böja på benet =/
Förhoppningsvis är det bättre imorgon, då har vi Danslektion i skolan.

Har suttit med gruppen största delen av dagen.
Eller ah, ett bra jäkla tag iallafall ;)
Men klara blev vi, skönt det :)

Tog en runda till Hansa City förut.
Skulle handla en "bedroller" (låda/box) som jag kan stoppa alla böcker i som jag sen kan gömma under sängen.
Har verkligen ingen annan plats för alla böcker jag har samlat på mig sen jag började skolan.
Är så sugen på att få en hel del böcker sålda. Böcker som jag inte vill ha.
Ska bara hitta något bra sätt att bli av med dom :P

Imorgon är det fredag (wiho!
En heldag i skolan som gäller.
Först Bild sen Dans.
Vid halv 4 ungefär tar jag helg :)
Ska upp till Oskarshamn nästan direkt efter jag slutat.
Ska bara plocka upp min bror och packning innan vi drar vidare ;)
Härligt med 2 dagars ledigt! Och att träffa alla såklart :)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, läsa lite Snabba Cash sen sova!
Gött mos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0