You name it

Det var som attan!
Jag har känt mig piggare idag, hade heller ingen feber när jag tog tempen imorse. Var skitglad!
Men för en stund sen började jag känna mig lite konstig igen, jag tänkte att fan om febern hade kommit tillbaka.
Mycket riktigt.. Kul, very funny! The fever is back!
Nåja, jag får väl vara glad att jag är piggare än igår iallafall och att jag fick vara feberfri under dagen idag :)
Det är ju positivt!

Sitter här och försöker plugga.
Eller ah, först och främst försöker jag hitta motivationen.
Går väl inte så bra om jag ska vara ärlig.
Jag är bara sugen på att relaxa, ta det lugnt, koppla av, chilla.. ah ni vet ;)
Men det får jag vänta med tills jag har varit duktig och pluggat lite till.

Jag glömde skriva att jag kände en sån enorm lättnad under och efter tentan idag!
Kändes som en stor, tung sten lyftes bort från mig. Underbart skönt :)

Satt och målade ett bra tag förut, och nu börjar bilden ta sig alltså :)
Gött mos, har bestämt mig för att jag får måla klart efter att jag har pluggat.
Måla är ju så mycket roligare, därför tänkte jag vara fyndig att spara det roligaste till sist ;)

Innan:


Nu:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0