2010!

Yes, och så var 2010 här.
Nytt år, nya möjligheter. Låter härligt det! :)
Jag hoppas verkligen att detta blir ett bra år, och som det känns nu så känns det som att det kommer bli det.
Jag känner iallafall på mig att jag kommer få ett sjukt roligt år i skolan då vi om några veckor börjar med våra olika inriktningar, vääldigt efterlängtat! :)
Tror det blir hur bra som helst! Nu gäller det bara att kämpa på med det sista som återstår av AU1.

Den första dagen på det nya året spenderade jag (som jag har gjort ett par år i rad nu) med onyttigheter och One Tree Hill, det har blivit som en tradition ;) Skönt att bara ta det lugnt utan måsten :)

Jag hade tänkt att ta tag i pluggandet igår, det är dags för det nu, men allvarligt talat så orkade jag inte och motivationen fanns inte där. Inte för att den gjorde det idag heller när jag skulle börja men jag satte ändå igång att läsa en bok om jämställdhet och läste faktiskt ut hela för bara en liten stund sen :) Nu har jag fått någonting gjort iallafall, känns skönt det. Hade ångest förut för att jag inte hade börjat plugga men nu har det släppt lite ;)
Så min belöning till mig själv blir nu några avsnitt av One Tree Hill innan det är dags att sova. Skönt att avrunda kvällen/natten på det sättet :)

Hoppas ni har fått en bra start på det nya året :)
Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0