Aerolates!

Jag har förbannat ont i ryggen! inte bra, inte bra.
Har haft ont nästintill hela dagen =/

Har varit dålig på pluggfronten idag.
Usch, så dum man är. Men iallafall, jag tog tag i det för ett tag sen.
Lär väl sitta uppe en stund till. Beror på hur länge jag orkar.
Skönt att ha självstudiedag imorgon, då hinner man plugga endel :)

Jag har tränat "Aerolates" idag. Höll på en stund men sen gick det inte mer.
Det gick alldeles för snabbt, jag har för lite utrymme på mitt rum för den typen av träning plus att det var många ligga-på-ryggen övningar vilket jag nästan inte klarar av alls. It sucks, men så är det. tyvärr.
Så det var tråkigt.
Får ta och hålla mig till den afrikanska dansen! :)
Bra att jag iallafall blev glad med ett utav inköpen jag gjorde på City Gross igår :)
Undra om man inte ska svänga förbi och kolla om dom har någon mer dansträningsdvd :P
Alltid kul att variera :)

Nehe, dags att återgå till plugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0