Back to school!

Yes. Jag är så sjukligt trött, precis vad jag trodde att jag skulle vara idag.
Blev väl inte alltför många timmars sömn inatt, rackarns!
Men iallafall, nu är första skoldagen över.
Känns skönt att vara tillbaka, komma in i vanliga rutiner och så :)
Hade dock svårt med att hålla ögonen öppna under föreläsningen, men jag lyckades! ;)

Lite senare ikväll hade jag tänkt ta tag i pluggandet. Just nu orkar jag faktiskt inte.
Är så himla sugen på att ta en powernap men känns rätt onödigt med tanke på att jag inte kommer vilja gå upp sen plus att jag känner på mig att den kommer bli extra lång :P Så jag skippar det och hoppas istället på att somna fort sen när det väl är dags :)

Imorgon är det fredag och dags för ytterligare 2 dagars ledighet :)
Funderar på om det blir Oskarshamn i helgen, tror faktiskt det.
Videosamtalade med Wilma förut, jag saknar henne så. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0