Bad day.

Det är en jobbig dag idag.
Jag känner mig inte alls okej.
Jag har ångest, jag mår dåligt och jag är arg på mig själv.
Så jävla dum man kan vara ibland.
Om jag hade klarat tentan från början hade jag varit fri från plugg och hade då kunnat koppla av lite och göra det jag själv känner för. Men eftersom jag inte klarade den så får jag sitta och plugga nu utan någon som helst motivation egentligen och det enda jag tänker på är om jag inte klarar omtentan. Fy fan. Då bryter jag nog ihop.

Idag har jag varit och besökt älskade farmor och farfar, som vanligt var det jätteroligt att träffa dom :) <3
Det blev en fika och så hjälpte jag dom med att skotta, det är riktigt jobbigt efter ett tag och det känns nästan som ett träningspass ;) Men det är skönt :)
Träffade på Lollo medan jag var ute, så vi snackade lite :) Mycket kul att se henne!
Efter att ha spenderat några timmar hos farmor och farfar traskade jag hemåt och fortsatte att skotta här hemma ;)

Sitter här nu och försöker ta tag i studierna, men det går segt, väldigt segt.
Men det är bara att ta sig i kragen och köra igång.

Förresten så fick jag ett paket idag som innehöll Snabba Cash (boken) och Tjenare Kungen!
Jag blev helt chockad över hur tjock boken var, haha.
Det trodde jag faktiskt inte :P
Men men, det ska nog inte bli några svårigheter att läsa den.. när jag väl får tid.
Tyvärr så var filmen I skuggan av värmen inte med eftersom den var slut när jag gjorde min beställning, men fick ett mail idag om att den var klar för leverans så den dyker nog upp i brevlådan snart! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0