Dags att plugga.

Trött? Oja.
Som vanligt har jag svårt att sova om nätterna. Börjar bli nådigt trött på det nu.
Detta resulterar i att jag inte är speciellt pigg på mornarna.
Idag kom jag iallafall upp klockan 9, helt otroligt faktiskt!
Men tröttheten känner jag ju av. Hrm.
Vi är lediga idag också så jag ska passa på att plugga massa inför omtentan.
Jag har fått godkänt på den individuella projektredovisningen som jag satt och gjorde i helgen. Gött att ha den avklarad också :)

Igår ägnade jag dagen åt plugg. Men runt halv 2 sådär på dagen så la jag plugget åt sidan en stund och begav mig in till stan för att fika/äta :)
Jag mötte upp Jennie x2, Ellen, Yoanna & Karin x2 och vi hade bestämt att vi skulle äta på 4 Kök.
Jag tog en hawaiitoast, mycket gott!
Tiden rann iväg, men det var väldans trevligt :)

Nehe, har fått i mig lite frukost nu och mina anledningar till att inte börja plugga börjar ta slut.
Men det är ju lika bra att sätta igång, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0