Framtidsseminarie

Denna dagen började mindre bra..
Jag gick upp och gjorde mig iordning, sen när jag åt lite frukost kom jag på att jag skulle träffa studiegruppen vid klockan 8 i bibblan. När jag kollade på klockan var den 10 i 8. Så det var full rulle, körde som en dåre till skolan!
Men det ordnade sig :)

Jaha, idag hade vi framtidsseminarie, alla blev godkända. Mycket skönt! :D
Nu är det bara tentan som återstår denna veckan. Nästa vecka är det dags för ny termin vilket betyder att inriktningen kan börja! :D kommer bli såå roligt! Jag längtar verkligen.

Funderar på att ta mig en powernap, slumra till en stund med musik i öronen.
Tror jag gör så faktiskt. Efter det står pluggning högst upp på listan!

"Godnatt" för en stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0