Kanonkul!

Vilken dag det har varit idag, helt otroligt bra har den varit :)
Har ju spenderat hela dagen på Ljungnäs med den nya klassen eftersom den nya terminen startade idag och därmed även inriktningen :)
Vi har gjort massa skoj och allt har verkligen varit kanon!
Det var längesen jag skrattade så mycket :)
Det här kommer bli såå bra, det känner jag på mig. Så underbart härligt!

Jag är helt slut, så jag chansar på att jag inte kommer ha några som helst svårigheter med att somna ikväll.
Gött mos!
Är ledig både imorgon och på onsdag, vilket är bra med tanke på att jag måste plugga till tentan på lördag!

Jag ska snart ta mig en dusch, kolla igenom lite papper, sen sova I think :)
Måste försöka komma upp relativt tidigt imorgon så jag kan plugga så mycket som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0