Ledigheten är över.

Jaha och så var denna onsdagen nästan slut.
Sista dagen av min ledighet. Imorgon är det back to school som gäller!
Börjar redan klockan 8 med föreläsning fram till klockan 12, efter det blir det grupparbete.
Jag undrar hur fanken jag ska klara av att gå upp så tidigt, har blivit van vid att vara uppe sent och sova länge.
Men får försöka att lägga mig tidigare om kvällarna, vilket inte brukar gå så bra men iallafall. Det löser sig säkert.

Har kollat klart på One Tree Hill nu, har gått igenom alla 6 säsonger :) 
Det är så fruktansvärt bra. <3

Har hunnit med att läsa lite olika papper och grejer till skolan. Känns skönt men det känns ändå som att det är mycket kvar att göra.
Nästa vecka är det 2 seminarium och 1 tenta som står på schemat, så det bara massa plugg som gäller nu. Förhoppningsvis går allt bra :)

Nehe, jag ska väl återgå till studierna en liten stund till, sen ska jag försöka sova.
Kommer bli kul att komma tillbaka till skolan, träffa alla :)
Men samtidigt känner jag lite ångest, men det är nog för hur det ska gå nästa vecka, men som sagt, förhoppningsvis går allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0