Lite lagom panik sådär!

Tänkte bara skriva några rader här innan jag går och lägger mig.
Ska bli riktigt härligt att krypa ner i sängen alldeles strax!
Har lite sovmorgon imorn, mycket skönt :)
Har föreläsning mellan 10-12 och efter det lite studiegruppsarbete innan jag kan ta helg :)

Har lite panik..
Det är så att jag skulle anmäla mig till tentan nästa vecka, men det vill inte!
Det står typ att jag ska testa om en timme, men jag har suttit x antal timmar och försökt men det står samma sak varje gång..
Får göra några försök imorgon och hålla tummarna för att det går då! Hoppas, hoppas, hoppas!

Har packat lite smått ikväll, det blir oskarshamn imorgon :)
Då ska jag pussa min söta prinsessa massor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0