Lördag.

Lördag idag då.
Har inte hänt något speciellt. Träffade Celie en snabbis förut, mycket trevligt att träffa henne igen :)
Var en sväng på modehuset tidigare idag, var tvungen att hitta ett par varma skor eftersom inriktningen börjar på måndag och då ska vi befinna oss på ljungnäs heela dagen!
Och jag är verkligen inte ett big fan av kängor. Hatar dom! Men huvudsaken är ju att inte frysa om fötterna ;) Tillslut hittade jag ett par som var någorlunda okej ;) Får väl använda dom endast när det verkligen behövs!

Igårkväll kom Dessi förbi mig en sväng :)
Mycket trevligt!
Hon skulle hjälpa mig med en uppgift, som jag förövrigt har jobbat med idag. Blev nästan klar med den förut men tog sen en extremt lång paus. Nu försöker jag fokusera på att bli klar men det funkar inte så bra :P
Har ingen vidare lust, men jag ska bli klar ikväll. Så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0