Lördagsträning.

Sådärja, har precis kört en 40 minuters lång pilatesträning med min balansboll.
Fortsatte även efter med lite andra övningar :P
Det var skönt, gillar verkligen att träna med bollen :)
Det är gött det!

Celie har varit på besök här ikväll :)
Kollade på Robinson, snackade och hade det allmänt trevligt :)
Otroligt roligt att få träffa henne. <3

Blev tillsist klar med garderobrensningen.
Lite kläder fick jag bort, lite slängdes och så där :)
Men nu ser det iallafall hyffsat bra ut i mina garderober, det dumma är bara att jag inte får plats med alla kläder =/
Jag behöver en till garderob, eller iallafall en byrå!
Hrm.

Nu väntar duschen och efter det sängen, blir lite Snabba Cash-läsning innan sovdags! ;)

Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0