Nära & Kära!

Har nästan precis lagat mat tills imorgon.
Det blir en heldag i skolan med Bild och Dans på schemat, kuul! :D

Har pluggat idag, men det känns inte som att jag får något riktigt grepp om allting.
Sjukt störande och det känns inte så himla bra.
Ska kolla igenom det en sista gång nu innan jag lägger ner det för ikväll.

Inhandlade en film idag, ett litet impulsköp sådär ;)
Nära & Kära heter filmen och den kostade endast 39:- så jag tänkte jag skulle unna mig det.
Om den är bra har jag ingen aning om eftersom jag inte har sett den innan.
Jag såg dock att han som spelar Jake (Bryan Greenberg) i One Tree Hill är med :)
Det gillar vi!
Funderar på att kolla på den ikväll efter att jag har lagt ner studierna, det blir nog så :)

Nehe, dags att kolla igenom det sista för ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0