Och så var det Måndag!

Jaha, och så var det måndag igen. Ny vecka, nya tag!

Igår var jag, mamma, Micke och Wilma på en liten utflykt, jättemysigt var det :) <3
Jag gjorde även klart allt inför seminariet idag och min fakta till seminariet på onsdag.
Bestämde mig för att stanna kvar i oskarshamn en natt till och åkte istället hem tidigt imorse ;)
Vi i studiegruppen hade bestämt att vi skulle träffas klockan 9 i skolan för att göra klart allt inför seminariet på onsdag. Skönt att slippa tänka på det nu. Allt är förberett och nu läggs all min fokus på plugg inför tentan som är på fredag.
Idag hade vi jämställdhetsseminarie, det gick bra och alla blev godkända! Superskönt :)
Det var ju egentligen meningen att jag skulle plugga idag efter skolan men jag har haft sån extrem huvudvärk så jag har verkligen inte kunnat, ett tag kändes det som att jag skulle spy. Så det känns mindre roligt att jag inte har fått något gjort.
Imorgon har jag, som tur är, självstudiedag så jag ska ägna största delen av dagen på att plugga.
Hade även tänkt hälsa på älskade farmor och farfar :) <3

Johan Falk filmerna började visas igår.
Jag har ju redan sett alla innan men eftersom dom är så grymt jäkla bra och för att Joel Kinnaman är med så kollar jag alla igen :)
Vilken pudding alltså! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0