Ögongodis!

Och så var söndagen snart slut och även helgen.
Har inte blivit något plugg alls idag. Dåligt.
Tänkte ta och läsa igenom lite nu innan jag släcker lampan för att sova.

Har inhandlat allt inför imorgon och har precis packat ner det lilla jag kan packa för tillfället :P
Resten får jag ta imorgon bitti innan jag åker iväg.
Har gjort smörgåstårta idag som jag ska ta med och mumsa på imorgon. Den är för god alltså :)

Ikväll visades Johan Falk - Vapenbröder på tv:n.
Jag tycker verkligen om dom filmerna!
Och så fick man ju se mycket av Joel Kinnaman med, vilket ögongodis alltså!
Me like.

Har beställt Snabba Cash idag, inte filmen alltså, utan boken, passade även på att beställa hem Tjenare Kungen och I skuggan av värmen. Joel Kinnaman medverkar i båda ;) I skuggan av värmen är en riktigt bra film. Jag har sett Tjenare Kungen också men det var så sjukt längesen jag såg den så jag kommer knappt ihåg ett smack!
Ska bli kul när beställningen är levererad till mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0