Saturday!

Lördag idag och inget speciellt inplanerat än.
Får ta det lite som det kommer.

Jag började iallafall att rensa mina garderober förut.
Ett stort måste!
Har faktiskt lyckats rensa bort några klädesplagg så framåt går det ;)
Tappade dock suget för en stund sen då jag märkte att Partaj stängde redan vid 14.00 idag.
Inte bra alls, skulle ju köpa present till min underbara farfar som fyller år imorgon.
Och eftersom presenten bara finns att köpa där (vad jag vet) så sket det sig.
Jag hade tänkt köpa ett "diplom" där det står världens bästa farfar på.
Tyvärr har partaj inte öppet överhuvudtaget imorgon så jag får väl svänga förbi där någongång nästa vecka så att jag kan ge han den :)
Känns otroligt surt att inte få ge presenten på hans födelsedag, men det finns inget annat val. Tyvärr.

Igår kväll hade jag inget speciellt för mig.
Kollade på Nära & Kära och läste lite Snabba Cash :)
Filmen var helt okej.

Jag får väl försöka bli klar med mina garderober nu, det ser förjävligt ut på mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0