Shoppingdag!

Idag har det verkligen varit en heldag på stan.
Och jag har fått massvis med mig hem! Har lite ångest faktiskt.
När jag kom hem från stan kom jag knappt själv ihåg vad jag hade köpt.
Vet inte hur mycket allt gick på, och vill nog inte veta det heller :P
Men det var skönt att shoppa av sig lite :)
Känns som det var längesen jag handlade så mycket åt mig själv.
Det blev även en bufféMing Palace tillsammans med Lollo :)
Verkligen jättegott! Tyckte dock det var dåligt att det inte ingick påfyllning av dricka i buffén.
Men det löste sig ändå ;)

Snöstorm kan man väl lugnt säga att det har varit idag?!
Fy bövelen. Inte roligt alls. Vill verkligen inte ha mer snö!
Var ute med pappa och skottade för en stund sen, blev chockad när jag verkligen såg hur mycket snö som låg på marken. Usch och fy.

Jag tror det är dags för en storrensning av mina garderober.
Men jag brukar inte lyckas så bra med det, jag tänker "ja men den här kan ju vara snygg", "den här kommer jag att använda", blir det så? svar: nej.
Så nu ska jag verkligen tänka efter om jag kommer använda plaggen eller inte. Måste bli skärpning med det där.


Buffé på Ming Palace! :)


3 tröjor från Gina, träningsDVD, mascara, hårfärg,
bok till skolan, varmluftsborste, volymspray till håret



Tjocktröja, sjal, 2 par träningsbyxor, skjorta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0