Studier!

plugga, plugga, pluggaa!
Inte det roligaste att göra en fredag. Men vad gör man?
Har ju omtenta imorgon och jag vill verkligen klara den!
Vill få det ur världen så jag kan gå vidare och lämna AU1 bakom mig.

Känns en aning segt att gå upp så tidigt en lördag och skriva tenta.
Men inte mycket jag kan göra åt saken. Bara bita ihop och köra på!

Efter tentan imorgon åker jag direkt upp till Oskarshamn :)
Blev ju tyvärr inte en hel helg däruppe nu men det får jag ta igen en annan gång ;)

Fick I skuggan av värmen idag på posten! :D
Jippi, ska kolla på den så fort jag får mer tid!
Jag såg inte Nära & Kära igår, så den får jag också ta och se när tillfället ges.

Nehe, en sista genomgång av studierna sen blir det lite snabbpackning innan det är dags att sova.

Fy, jag börjar bli nervös inför imorgon..
Well, well. Jag hoppas verkligen att det går bra!
Jag håller tummarna för mig ;)

Natti natti. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0