Tenta en Lördag!

Då är ytterligare en helg snart över.
Tiden går så fort. Så sjukt jäkla fort.

Igår var det som sagt dags för mig att skriva tenta.
Det var 11.8 minusgrader när jag gick upp igår. Fy farao vad kallt det var!
Inte roligt alls, jag vill inte ha mer minusgrader och snö. Jag vill ha plusgrader och sol!
Jag längtar något enormt till våren. Så underbart!
Nåväl.. vid 9 var det dags att skriva tenta.
Det kändes mindre bra och med min vanliga tur lär jag väl faila på denna med.
Jag förstår inte varför dom gör en omtenta mycket svårare än vad den första tenta var?
Jaja, bara att vänta på resultatet.. är inte så säker på om jag ens vill veta det egentligen.
Men det måste jag ju.

Efter tentan åkte jag som sagt upp till Oskarshamn :)
Har gosat massa med min lilla sötnos. Hon är för underbar. <3

Ikväll har jag umgåtts med Lollo en stund.
Vi käkade Ben & Jerry's, kollade tv och snackade :)
Mycket trevligt!

Jag inget speciellt att plugga på förtillfället (inte vad jag kan komma på iallafall).
Otroligt skönt, bäst att ta vara på det innan det är dags att plugga igen :P

Snart dags för sängen, imorgon står drama och musik på schemat! :)
Tänkte börja läsa Snabba Cash nu ikväll innan jag släcker lampan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0