Tentadags!

Fy, jag har ont i magen.
Men jag tror jag vet varför, har suttit och druckit massa äppeljuice (så förbannat gott!) både innan och efter jag stoppade något i magen. Detta har hänt mig flera gånger men är man törstig och sugen på oboy/mjölk/juice eller någon annan kall dryck på morgonen så blir det ju så ibland.
Förhoppningsvis går det över snart iallafall :)

Idag är det tentadags.
Jag vet allvarligt talat inte hur det kommer gå, såklart så hoppas jag ju att allt går vägen och att jag blir godkänd!
Men det är bara att vänta och se.
Tentan är inte förens klockan 14, så jag lär väl plugga ett tag innan dess.
Efter tentan kan jag ta en efterlängtad helg utan massa plugg!
Har bara en individuell redovisning som jag ska bli klar med under helgen. Skönt att det inte är något mer.

Nehe, jag får väl passa på att plugga en stund nu innan det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0