Torsdag.

Då börjar även denna lediga dag lida mot sitt slut.
Har hunnit med en del :) skönt det!
Dagen började väl inte så bra, mina bildäck syntes knappt när jag kom ut imorse.
Massvis med snö runt om bilen..
Så jag fick stå och skotta ett bra tag innan jag äntligen kunde komma iväg.
Hämtade upp Jennie och vi fortsatte mot skolan.
Efter mycket om och men kom vi in och kunde börja spela lite gitarr, eller ah, spela och spela.. Vi försökte iallafall ;) det gick väl sådär, men kul var det iallafall :) Till slut var mina fingrar ömma och jag insåg att det var dags att lägga ner.
Efter att jag hade lämnat av Jennie fortsatte jag bort till farmor & farfar :)
Där bjöds det på en mycket god fika :) <3

När jag väl var hemma igen var det dags att skotta ännu mer.
Det är sjukt vad mycket snö det är ute!
Vill inte! Försvinn bort. Snälla.

Har varit och hämtat ut böcker som jag har beställt.
Så nu har jag alla böcker till denna terminen :) göttans.

Imorgon är det dags för skola efter 2 dagars ledighet.
Det blir en heldag med dans och bild!
Efter det är det dags för ytterligare 2 dagars ledigt :)

Ska ta mig en dusch nu hade jag tänkt. Efter det blir det sängen och läsa Snabba Cash innan det är sovdags.
Måste försöka somna tidigare ikväll med tanke på att jag börjar vid 9 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0