What is wrong?!

Jag förstår inte vad det har varit med mig denna helgen?
Jag har typ sovit galet länge, igår vaknade jag vid halv 12 (ändå okej!) men idag blev jag sjukt förvånad när jag tittade på klockan och klockan var 20 över 1! :O
Och jag känner mig ändå inte utvilad, det känns som att jag skulle kunna sova flera timmar till.
Usch, vad är det här?

Jag skrev iallafall klar den individuella projektredovisningen igår, som jag sa att jag skulle :)
Har lämnat in den också så nu är det bara att vänta och se om den är tillräckligt bra eller inte.
Dags att börja plugga idag på omtentan jag har på lördag. Segt.

Måste också åka till affären och skaffa det sista inför dagen imorgon, kommer bli såå kul! :D


Nehe, dags att ta tag i sitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0