Äntligen!

Idag har det varit en härlig dag :)
Har spenderat dagen med Jennie på stranden. Vi åkte till Borgholm och placerade oss där :)
Efter x antal timmar sol och bad så gick vi och kikade i lite affärer, sen bestämde vi oss för att äta på Mamma Rosa där Ellen jobbar. Riktigt najs dag :)

Lite uppdatering:
I Söndags fyllde Teddie år, vilket firades hemma hos Celie och Martin med grillning och tårta :)
Riktigt gott var det och mycket trevligt!
I Måndags var det jobb. Efter jobbet tog jag det lugnt ett tag. Senare var det dags för tjejkväll.
Riktigt gutt. Himla skoj :) Blev utgång också. Dessi kom förbi när vi satt på Krögers :)
När det var stängningsdags följde jag med Dessan, vi åkte runt lite i Kalmar och snackade. Lyckad kväll!
Igår var jag ledig. Tog det lugnt det mesta av dagen. Kvällen spenderade jag tillsammans med Jennie och Ellen. Vi åt kycklingsallad, drack vin och snackade. Himla trevligt, var jättekul att träffa dom igen!
När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på Twilight :)

Imorgon är det dags för jobb igen, jobbar 2 dagar nu innan jag får 2 dagars ledigt ;) Skönt!
Och idag har ÄNTLIGEN Snabba Cash kommit ut på dvd. Och jag har den!
Som jag har längtat. Kan nog inte vara så svårt att lista ut vad jag ska göra ikväll ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0