Good week

Jag har gått runt idag och trott att det är 2 dagar kvar tills det är Onsdag.
Men så är inte fallet, det är Onsdag imorgon ju ;)
Då blir det jobb till kvart i 4 och senare på kvällen är det dags för party! wiho :D

Det kommer vara en riktigt najs vecka.
Imorgon blir det som sagt party. På Lördag ska jag och Dessan till Västervik och kolla på älskade Takida! :)
Bokade och betalade biljetterna idag, så himla gutt! <3
Och på Söndag ska jag till Strand tillsammans med Dessan :)
Kommer nog vara väldigt trött på jobbet på söndag men det är smällar man får ta ;)
Endast ledig på torsdag denna veckan så det blir hard work.

Nu ska jag göra mig redo för sängen. Blir lite läsning innan jag släcker lampan :)

Puss & godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0