Härliga dagar

Fredag idag, tiden bara rusar förbi!

I Onsdags tillbringade jag dagen på stranden tillsammans med Celie och Nicole!
Riktigt najs var det och jätteskönt i vattnet :)
Vi stannade till på Ölands köpstad på vägen hem, fasen vad längesen jag var där.
Köpte ett par skor och dom 2 första Twilight böckerna :) Ja jag vet att jag är efter men bättre sent än aldrig ;)
När jag väl var hemma började jag göra mig iordning, var klar när Dessan kom. Wiho, typ första gången jag lyckas med det haha :P
Vi placerade oss på min balkong, snackade, lyssnade på musik, drack och åt jordgubbar. MYCKET trevligt!
Runt halv 11 kommer vår taxi och vi åker in till stan.
Placerar oss på O'learys där gänget sitter :) Var riktigt najs!
När klockan blir 2 bestämmer några av oss för att ta ett nattbad. Precis som förra gången var det kallt första doppet men sen var det skönt :)
Vet inte riktigt när vi var hemma. Men det var en go kväll! :)
Dessan och jag vaknade runt 12 igår. Bestämde oss för att handla frukost (inte den nyttigaste precis) men iallafall. Sen åkte vi till Bergavik och la oss där :)
Idag cyklade jag iväg till Palle och Lollo, vi la oss på Långviken och hade det gutt. Solade och badade, najs najs :)
Åkte in till stan senare. Lollo skulle jobba så vi bestämmer oss för att äta där. Beställde så himla god mat, supergott var det verkligen! Mumma
Nu sitter jag här, blev jättetrött när jag väl kom hem. Funderar på att gå och lägga mig faktiskt.
Skulle vara väldigt skönt :)

Trevlig fredagskväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0