Höstväder i Juli

Söndag idag och riktigt urkasst väder.
Höstvädret har kommit några månader förtidigt. Fan.
I 3 dagar har det hållt på nu, det är alldeles för mycket.
Och det verkar ju som att vädret kommer vara såhär ett tag nu. Usch och fy fan säger jag bara.
Jag hoppas innerligt att det inte stämmer.

I torsdags var det jobb till 2, efter det åkte jag hem en liten stund och drack lite kaffe innan jag cyklade bort till farfar. Han skulle iväg och hälsa på farmor så jag sa att jag kunde skjutsa honom dit, jag ville också hälsa på henne. Sagt och gjort, blev en fika därborta. Trevligt :)
Senare på kvällen bestämmer sig pappa och jag för att åka in till marknaden. Var inte där så länge, var grymt varmt och massvis med folk.
Fredagen bestod av jobb till 2, sen åkte jag hem och hämtade packningen, satte mig i bilen och körde till Oskarshamn :) Har inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt, myst med familjen och så. Man blir så seg av sånthär väder.
Jag är fortfarande kvar i Oskarshamn och åker inte hem förens imorgon. Imorgon börjar jag jobba heltid vilket jag ska göra fram tills jag börjar skolan. Känns lite segt men det blir gutt när pengarna kommer sen ;) Jobbar iallafall kväll imorgon vilket gör att jag inte behöver åka till Kalmar idag.

Nehe, dags att hitta på nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0