Hot!

Dålig uppdatering. Men så blir det när det är sånt extremt underbart väder ute!
Kanonvarmt och sol, så himla najs. Sommar. <3

Jobbet har satt igång och det är skönt tycker jag :) Även om det enda man vill sånnahär dagar är att ligga på stranden och ha det gött. Sola, bada och umgås med vänner/familj.
Men det ska hinnas med det också, håller tummarna för att vädret håller i sig resten av sommaren :)

I torsdags efter jobbet tog jag bussen till Oskarshamn. Hade ju inte fått hem min bil då så det fanns inte så många andra alternativ än buss. Men det gick bra och jag sov det mesta av resan :)
I helgen har jag bara tagit det lugnt, umgåtts med familjen och haft det mysigt :) Solat, badat, grillat och så.
Igår tog jag bilen hem till Kalmar igen, var så gutt att köra ;)
Idag var det dags för jobb, slutade vid 2. Det gick bra, men gud så trött jag är idag. Somnade till en liten snabbis efter ett dopp i poolen, sen tog jag en powernap för inte alls längesen. Jag vill bara gå och lägga mig och sova. Men det känns lite tidigt än och jag måste packa ur min väska innan jag kan lägga mig. Förhoppningsvis kan jag sova inatt, det är ju så varmt, vill ha en megastor fläkt. Det hade inte suttit fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0