När jag hör din röst

Idag har det inte hänt mycket.
Är fortfarande sjuk, halsen är bättre idag men jag är fortfarande hängig och har feber.
Var en snabbis hos farfar idag men mycket mer har jag inte gjort.
Bara vilat och läst. Har läst hur mycket som helst, kan inte släppa boken ifrån mig :P
Är inne på andra Twilight-boken. När jag hör din röst.
Så förbaskat bra, precis som den första. Är så sugen på att se New moon, men ska försöka hålla mig tills boken är färdigläst ;) Var ju tvungen att kolla på Twilight när jag hade läst ut Om jag kunde drömma. haha :P

Blir inget jobb för min del imorgon heller. Förhoppningsvis är jag bättre då så jag kan jobba på Söndag.
Imorgonkväll är det äntligen dags att få se takida igen. Jag längtar så mycket! <3
För ja, oavsett om jag är sjuk eller inte så tänker jag inte missa det. No, no, no!

Nu ska jag lägga mig och läsa igen.
Sen är det dags för x antal timmars sömn. Imorgon vaknar jag förhoppningsvis upp piggare och bättre!

Natti. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0