Uppdatering

Vilket väder vi har haft idag!
Regn och åska.
Fy vilken rejäl regnskur det kom imorse när jag jobbade. Var så blöt när jag kom till lokalen. Helt dygnsur, så jag fick åka hem och hämta torra kläder haha.
Jaja, lite mysigt med detta väder är det ju ändå :) Hoppas bara att det inte håller i sig alltför länge nu när det väl har varit så fint innan. Om det börjar regna brukar det ju oftast hålla i sig ett bra tag. Men får hålla tummarna att solen snart är här igen :)

Idag är det lördag, fast det känns inte så. Jag jobbar helg denna helgen. Lite surt, är partysugen men det blir inget med det. Börjar tidigt imorgon också så utgång ikväll kan jag bara glömma.

Lite uppdatering:
I tisdags var jag och hämtade Linda och Jimmy i Ålem, riktigt roligt att Linda hänkade på :)
Blev en lugn kväll.
I Onsdags packade vi våra saker och drog till stranden och spenderade x antal timmar med sol och bad :) Riktigt trevligt! Träffade även på Teddie, Celie och Emma, fick se Teddies hund och herregud vilken liten sötnos! Så himla söt :)
Senare på kvällen var det dags för utgång för min del. Dessi kom och hämtade mig, åkte förbi Emelie och sen satte vi oss på Bistro och snackade lite. Senare gick vi vidare till O'learys där vi var resten av kvällen, riktigt trevligt var det måste jag säga :) Sen blev det förstås nattbad på Kattrumpan, mycket folk var det där när vi kom, många som nattbadade hehe ;)
I Torsdags var det dags för stranden igen, vi blev inte kvar där lika länge eftersom det blev molnigt och vi hade rätt mycket planerat. Så vi drog en sväng till ÖB innan vi åkte till Kalmar igen, väl där åkte vi till modehuset och shoppade lite ;) Efter det åkte vi hem till farfar och hälsade på där, mycket trevligt :)
Sen var det hem och göra sig iordning och sen in till stan. Vi åt på Larmgatan 10, riktigt gott! Mums
Gick och kollade lite i hamnen innan vi åkte hem igen.
Dessi kom förbi en stund så hon och jag satt ute och snackade ett tag :)
Igår åkte vi hem till farfar en stund innan Linda skulle åka till Oskarshamn igen. Sen tog jag det mest lugnt tills det var dags för mig att börja jobba. Var hemma runt 10, läste lite och somnade snabbt därefter. Trött var jag minsann.

Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag lägga mig och läsa och sen sova.
Ska som sagt upp tidigt imorgon så det gäller att försöka somna i tid så man inte är alltför trött när det är dags för jobb igen ;)

Puss & godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0