1 Juni

Första Juni idag då, helt sjukt!
Vädret är fortfarande inte mycket bättre men det är bara att hålla tummarna på att det är på bättringsväg.

Idag var det dags för temaarbete med gruppen, byggde upp rummet och så, så att det är klart tills imorgon då vi ska ha vår redovisning :) Kommer bli jätteskoj, hoppas att barnen gillar det med :P
Var väl klara runt 3, jag drog hem och tog det lugnt några timmar.
Sen var det dags att röra på fläsket, dessvärre blev det bara 3,2 km idag eftersom varken pappa eller jag förstod vart 5 kilometers slingan var. Förra gången vi sprang 5 km sprang vi på ett annat ställe. Så vi får försöka klura ut det tills det är dags att löpa nästa gång! Jävligt surt, men men, inte så mycket att göra åt saken.
Har väl inte gjort alltför mycket sen vi kom hem, duschat och lite så bara.
Men jag ska göra mig iordning för sängen nu sen ska jag kolla på
Sex and the city - the movie :P
Tänkte ladda upp lite inför imorgon då jag ska se 2:an tillsammans med tjejerna :) göttans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0