28:e Juni

Oj, dags för en uppdatering ser jag.
I torsdags hade jag min sista introduktionsdag på jobbet och som de 2 andra dagarna gick även denna bra :)
Jag slutade vid 2 och åkte hem och satte mig ute i solen en stund.
Sen var det dags att göra sig iordning för att åka till stan. Får ett samtal av Celie som säger att hon också ska till stan, mycket trevligt!
Blev mat på Thai Silk, Teddie kom och vi 3 fortsatte rundan på stan.
Hittade ingenting att ta med mig hem, ah, förutom det jag köpte på systemet då ;)
Men annars inget, tråkigt!
Senare på kvällen åker jag över till Öland för att umgås med Dess :)
Vi beger oss till Köpingsvik där det kostar pengar för att komma in. Jag är inte alls sugen på att lägga pengar på det så jag och Dessan löser det på annat sätt ;)
Trevligt hade jag iallafall :)

I fredags var jag inte på mitt bästa humör och jag kände mig opepp på allting så jag bestämde mig för att köra upp till Oskarshamn och fira midsommar med familjen där. Ett bra val och det var väldigt, väldigt trevligt :)
Skönt väder var det ju med, inget regn. Woho!
I Lördags var det också kanonväder så var ute i stort sett hela dagen. Jag är så himla glad att vi ÄNTLIGEN har fått riktig sommar och riktig värme! Så himla gutt.
Igår var ju vädret med på topp så det en "utedag" det med ;)
Idag har jag varit hemma tillsammans med Wilma. Vi har myst och spelat spel och lite så :)
Imorgon är det dags för hemfärd till Kalmar, ska på premiären av Eclipse imornkväll/natt :) Riktigt gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0