Eclipse

Godmorgon!

Gårdagen då..
Var hemma med Wilma igår också, mysigt :)
Åkte hem från Oskarhamn senare på kvällen.
Bara en stund efter att jag har kommit hem så kommer Celie, Teddie och Nicole och hämtar upp mig :)
Vi åker vidare in till stan och efter lite mat placerar vi oss på O'learys där de andra var.
Satt där ett par timmar och hade det trevligt innan det var dags att gå till biostaden.
Eclipse var gryymt bra! Helt underbar. Jag vill se den igen! Kanon helt enkelt. <3

Idag ska jag till stranden tillsammans med Celie och Nicole, NAJS!
Ska bli så himla gutt :)
Ikväll är det utgång som gäller. Vet inte vilka som ska ut riktigt men jag och Dess ska det iallafall :)
Gött mos på det!

Ska börja packa iordning lite till stranden nu, koka lite kaffe och så :P
Jag ÄLSKAR detta väder, SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0