Introduktion

Ibland hatar jag att drömmar bara är drömmar. Jag hade en sån otroligt underbar dröm inatt och blev superbesviken när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Fan också.

Jag gör inte alls mycket förtillfället. Sitter och väntar på tiden ska gå så jag kan cykla iväg till jobbet.
För ja, idag är det den första introduktionsdagen för mig. Ska ha introduktionsdag idag, imorgon och på torsdag. Sen är jag ledig ytterligare en vecka innan jobbet sätter igång.
Så idag och 2 dagar framåt går jag bredvid ordinarie personal :)

Härligt väder är det idag, gutt mos :)
Har dock inte solat, varför vet jag inte.
Inte många dagar kvar till midsommar, har fortfarande inte bestämt mig 100% om vad jag ska göra och vart jag ska vara. Men jag tror jag vet, fast jag är dock osäker än. Jag vill och jag vill inte. Beslutsångest? Oja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0