Introduktionsdag 2

Introduktionsdag 2 av 3 är avklarad!
Var uppe tidigt idag, var lite svårt att komma upp men sen när jag såg att solen sken gick det bättre ;)
Gick bra på jobbet idag också, har ju varit riktigt kanonväder hela dagen!
Slutade vid kvart i 4 och begav mig hemåt.
Farfar kom förbi en liten stund så vi satt och pratade på altanen.
Har hunnit med lite städning och rensning av gamla grejer idag. Skönt.
Skulle behöva städa mer men tiden rinner ju iväg och det är alldeles strax dags för mig att hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och försöka sova. Blir att gå upp tidigt imorgon med. Slutar vid 2 imorgon sen måste jag in till stan och så måste jag till systemet och handla lite inför midsommar.
Jag har fortfarande inte kommit fram till vart jag ska vara. Att det ska vara så svårt?
Jobbigt är det iallafall, men jag vet ju att jag måste komma fram till något snarast :P
Imorgon måste jag faktiskt bestämma mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0