Kärleksmums & snabb-bullar!

Det blev bakning idag :)
Bestämde mig för att göra kärleksmums och snabb-bullar.
Det gick smidigt och bra. Trodde dock att jag helt hade misslyckats med kärleksmumsen men när dom väl var klara och jag hade tagit en smakbit så insåg jag att jag nog inte hade misslyckats ändå, dom var goda :P
Snabb-bullar var så väldans längesen jag åt. Fick lite nostalgi när jag åt en förut, kommer ihåg att vi brukade göra snabb-bullar när vi t.ex. skulle ut och åka skridskor när jag och mina syskon var små. Till det brukade vi ha varm choklad :) Minnen. <3

Pappa och jag bestämde oss för att ta en löprunda förut.
Vi siktade in oss på 5 km, men eftersom det är så dåligt skyltat om hur slingorna går o.s.v. så vet vi inte riktigt hur långt vi sprang. 5 km måste det ha varit iallafall, vi tror att vi sprang 6 km tillochmed.
Det kändes så himla bra idag, riktigt gutt!
Efter det blev det förstås duschen (igen!) haha.
Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Kommer sova himla gott inatt iallafall, tränat-duschat-nybäddat. Me like!

Min rygg har inte alls varit bra idag. Usch och fy.
Jag kände av det sista biten på promenaden jag tog tidigare idag.
När jag kom hem la jag mig på golvet för att "sträcka" ut den och grät p.g.a. smärtan!
Fy, visste inte hur det skulle gå att springa med tanke på ryggen men det gick förvånansvärt bra.
Men jag måste verkligen börja träna den, det är inte bra det här. Inte alls.
Måste bli ändring på det där, ska bara hitta några bra övningar att göra :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0