Svensson Svensson

Idag har jag spenderat dagen på stan tillsammans med Dessi :)
Vi har haft det mycket trevligt, precis som alltid.
Hittade dock inte alls mycket kläder, lite tråkigt. Men men, inte mycket att göra åt det.
Vi köpte oss varsin bakad potatis, var väldans längesen sist!
Testade en jag inte har smakat innan. Taco hette den och den var riktigt god :)
Snackade lite om utgång idag men blev aldrig något med det.
När jag väl var hemma från stan blev jag riktigt trött och kände att jag inte orkade.
Så det får bli en annan gång :)

Sitter och kollar på Svensson Svensson nu, så himla bra är det! <3
Tänkte ta en liten paus och göra mig iordning för sängen och sen fortsätta kolla :)

Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0