Update

Dåligt med uppdatering var det här ja!
Det har väl inte hänt så mycket sen sist.
Har spenderat några dagar i Oskarshamn.
Åkte upp dit tillsammans med bror i Fredags, senare på kvällen kom äntligen syster hem! <3
Så kul! :)
I lördags var vädret inte alls på topp så det blev en lugn dag.
Söndagen bjöd på rätt mycket sol så dagen spenderades till största del ute :)
I Måndags var jag, Linda och Jimmy iväg en sväng och kollade lite i affärer. Fick med mig ett par skor hem :) gutt.
Senare på kvällen var det dags för avslutningsfika på Wilmas förskola, trevligt!
Igår var en stressig dag. Åkte hem från Oskarshamn med Jimmy lite innan 12, när jag kom hem var det dags att åka vidare in till stan där Nicole tog studenten :)
Gud vad jag rös, fan vad jag saknar den dagen då jag tog studenten. Det var verkligen helt underbart!
Drog sen vidare på studentskiva där det bjöds på massa god mat, dricka och jättesmarrig tårta!
Snacka om att man var proppmätt sen. Haha, runt 7 cyklade jag hem för att gratta ytterligare en student.
Var där ett tag innan jag bytte om och cyklade till Celie igen :)
När jag kom dit var det dags för att ta bussen in till stan för att möta upp Teddie och Palle som befann sig på O'learys :) Lollo kom senare, O'learys stängde strax därefter så vi fortsätter kvällen på Krögers.
Kom hem runt halv 3 typ. Riktigt skönt att lägga sig i sängen!
Men en trevlig dag & kväll var det :)

Idag har jag inte gjort mycket alls. Är rätt trött och seg idag. Vet inte varför direkt för det blev ju inte några mängder med alkohol igår och jag sov rätt länge idag. Men men, sånnahär dagar har man ju ibland.

Ikväll blir det iallafall filmkväll! Det ser jag fram emot :) Vet inte riktigt vilka som är på än men det är sånt som märks ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0