Helgen i korthet

Dags för uppdatering!

I Fredags var det en lugn dag. Gjorde inte speciellt mycket, var på modehuset en sväng men hittade tyvärr inte något som fick följa med hem :P Blev en lugn och skön hemmakväll :)
I Lördags låg jag ute och solade ett par timmar, sen bestämde sig pappa och jag för att hämta farmor för att sen bege oss hem till farfar för fika :) Satt på altanen och hade det riktigt, riktigt trevligt! Så kul att träffa er. <3
Senare under kvällen blir det bestämt att det blir utgång! Dess kom hem från Kreta och kom sen hem till mig senare på kvällen :) Vi hinner ta några cider innan vi beställer taxi in till stan, efter några "missuppfattningar" placerar vi oss på Bistro. Mycket folk var det och kul det hade vi! :D
När det börjar närma sig stängningstid bestämmer sig jag och Dess för att bada! Jag, Dess och några fler går till Kattrumpan, sen var det bara till att doppa sig, första doppet var kallt men andra doppet var faktiskt skönt :) Det bästa av allt var ju ändå att vi gjorde det, när det fanns dom som inte trodde att vi skulle göra det ;)
Klockan var väl mellan halv 4-4 när jag kom hem och la mig i sängen. Ljust var det iallafall!
Igår låg jag ute och solade några timmar, sen åkte jag iväg för att kolla på ny tv. Men hittade inget just då tyvärr. Får hålla utkik om det kommer några bra annonser denna vecka ;) När klockan sen var 21.00 var det dags för filmen "This is it", hann inte kolla så länge förens jag skulle åka till Öland till Dessan :)
Vi spenderade x antal timmar ute, snackade och hade det trevligt. Riktigt najs. <3

Mycket mer har inte hänt. Det var helgen i korthet ;)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, hade gärna velat sola men solen är inte framme tillräckligt mycket :P
Nåja, nått hittar jag väl alltid på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med ett första dopp. ;)

2010-06-22 @ 09:32:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0