Sommarlov!

Oj, det var några dagar sen sist men vädret har ju varit super och det har varit full rulle nästan hela tiden så jag har varken haft tid eller lust att skriva.

I onsdags var det dags för vår redovisning.
Första redovisningen gick väl sådär, den andra (vi skulle göra den 2 gånger) gick mycket bättre!
Barnen verkade också tycka det var kul så vi är helt klart nöjda :)
Efter redovisningen åkte jag hem och tog det lugnt ett tag innan det var dags att dra vidare och träffa Celie :)
Fick äntligen se deras hus och fy farao vad fint det var, jag blev inte alls avis haha :P
Riktigt najs :)
När vi hade varit där en stund åkte vi vidare in mot stan där vi mötte upp tjejerna :)
Åt lite mat innan bion. Filmen var bra och rolig. Mer kan jag inte säga, blev nästan lite överdrivet vid vissa tillfällen.
Efter filmen drog några av oss till O'learys och blev kvar längre än vad jag hade tänkt. Haha, men det var trevligt :)
I torsdags var det avslutning i skolan. Alla tog med sig lite fika var så vi fick ett jättestort fikabord med massa godsaker att välja på ;) Vi satt ute och fikade och vädret var verkligen kanon, kunde inte blivit bättre :)
Efter avslutningen åkte jag hem och solade en stund innan jag cyklade bort till farfar och spenderade några timmar där :)
Sen var det dags att cykla vidare till Maxi för att möta upp "gänget" från klassen. Vi köpte korv och lite annat gott och placerade oss sen i parken för grillning. Riktigt härligt väder, mycket trevlig blev kvällen :)
I fredags cyklade jag in till parken för att sola med Teddie :)
Lollo anlände några timmar senare och vi 3 begav oss in mot stan för mat på Thai Silk, mm så gott!
Cyklade hem och gjorde mig iordning och cyklade sen in till parken igen där vi hade suttit innan. Där samlades gänget och njöt av kvällssolen tillsammans med lite alkohol ;) Vi drog sen in till stan och placerade oss på O'learys. Riktigt go kväll!
Igår bestod dagen utav solning, senare på kvällen var det dags för inflyttningsfest hos Celie och Martin :)
Var inte helt på topp, var rätt seg och trött. Men jag hade det trevligt iallafall :)
Idag har jag tagit det lugnt och solat. Farfar kom förbi tidigare idag så vi satt på altanen och fikade :) Mycket mer har jag inte gjort idag.

Det har ju verkligen varit riktiga kanondagar nu!
Vädret har varit på topp och det kunde inte blivit en bättre start på sommarlovet!
Jag är supernöjd. Jajamen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0