Äntligen klar!

På något sätt lyckades jag till slut få klart inlämningsuppgiften i musiken.
Skönt som fan känns det!
Var sista inlämningsuppgiften också, ännu bättre.
Ytterligare en mindre sak att tänka på, rackarns så härligt det känns!

Imorgon börjar jag skolan redan vid 8.
Det ska bli en rolig dag, vi har gestaltningsredovisning, ska bli mycket kul att se på alla gruppers olika gestaltningar :)
Efter det blir det arbete med danslådan som förhoppningsvis blir klar imorgon!

Det är väl dags att säga godnatt nu, ska lägga mig i sängen och läsa innan jag släcker lampan :)
Ska bli riktigt gött med lite sömn!

Kommentarer
Postat av: Teddie

Vad är en danslåda hehe?

2010-03-17 @ 13:14:13
URL: http://teddiehamren.blogg.se/
Postat av: Malin

Alltså, man får typ skapa en låda utifrån ett speciellt tema. I lådan finns olika föremål som har med temat att göra, till det ska man göra massa övningar typ :P väldigt kortfattat ;)

2010-03-17 @ 16:55:46
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0