Finito!

Det har varit en härlig dag idag med massor av sol! :)
Det gillar jag!
Var i skolan runt halv 1, hade "möte" med en av våra lärare. Han tyckte vår gestaltning var bra så inga stora förändringar behövdes göras, skönt det! :)

Har inte gjort så mycket mer idag, var inne i stan en stund efter skolan och träffade Celie, Palle och Lollo :)
Trevligt, trevligt!

Fick reda på resultatet av omtentan i värdegrund idag.. och jag fick VG! :D
wiho, snacka om lättnad, gud så skönt!
Nu är AU1 finito :) Underbart.

Läste i aftonbladet idag att takidas buss brann IGEN!
I lördags brann deras turnébuss ner och nu deras ersättningsbuss!
Vad fasiken händer?!
Tur att ingen av dom skadat sig iallafall! :)

Igårkväll läste jag klart Snabba Cash. Fuck, vad ska jag nu läsa?!
Det var ju så spännande! :P Riktigt bra bok iallafall :)

Nej men nu ska jag försöka plugga lite.
Imorgon är jag ledig så då ska det väl hinnas med endel plugg tycker jag allt :)

Tummen upp för att jag klarade omtentan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0