For the music that I love

Musik. Älskade, underbara musik!
Vad skulle jag ha gjort utan den?!

Jag kan inte beskriva i ord hur mycket musiken betyder för mig och hur mycket jag verkligen älskar musik.
Musiken har hjälpt mig så otroligt många gånger.
När jag är ledsen eller deppig får musiken mig att må bättre.
Det finns många låtar jag kan relatera till, som träffar mitt i prick, som kan ge en beskrivning på hur mår och hur jag känner mig.
Jag är beroende av musik, jag måste ha musik för att fungera.
Oavsett om jag är glad, lycklig, ledsen eller arg får musiken alltid mig att må bättre.
Det är många gånger jag gömmer mig i musiken, låter den ta över och kopplar bort allt annat för en stund.
Allt känns så mycket lättare och bättre när jag får lyssna på musik. Som att allt kommer att lösa sig, allt kommer bli bra.
Det är verkligen jättesvårt att beskriva musikens betydelse för mig, musiken har hos mig en väldigt stor plats.
Music is my drug!



Äntligen har jag gjort en tatuering som jag väldigt länge har velat ha.
Nu har jag det som betyder absolut mest för mig tatuerat på kroppen för resten av mitt liv.
Min familj/vänner och musiken.
I will love you to the day I die. <3


Kommentarer
Postat av: C

Snygg

2010-04-01 @ 11:02:42
URL: http://ctheandersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack babe :) <3

2010-04-02 @ 12:19:55
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0