Härligt

Sådärja.
Då var det kväll igen, har varit riktigt gutt att inte ha pluggat något idag :)
Lyssnade igenom gammal musik förut, det är så kul att lyssna på gamla låtar. Vissa är ju riktigt bra med så jag har fixat hem några godingar ;)

Blev träning ikväll, 1 timme på crosstrainern.
Fy fan, det var riktigt gött måste jag säga.
Och sen en härlig dusch efter det :) Oh yes.

Snart dags att inta sängen och läsa lite Aldrig fucka upp :)
Imorgon har jag en låång sovmorgon.
Jag börjar antingen vid halv 1 eller så är det vid 1, är inte riktigt säker men det får jag ta reda på ;)
Det ska bli riktigt gutt med sovmorgon iallafall. Fredag imorgon också!
Underbart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0