Helgen

Helgerna går ruskit fort, precis som vanligt.
Återigen Söndag och dags för ny vecka imorgon!
Det har varit en lugn helg för min del :)
Igår kunde jag inte riktigt bestämma mig om jag skulle festa eller inte.
Var sugen men samtidigt inte.
Jag valde tillslut att stanna hemma iallafall :)
Så det har varit två mysiga hemmakvällar nu i helgen, ikväll också förstås ;)
Idag fyller älskade farmor år så vi har varit borta hos dom och firat henne :)
Mycket trevligt!

Ska alldeles strax krypa ner i sängen, börjar redan vid 08.15 imorgon, så det blir att gå upp tidigt!
Om jag inte minns fel ska vi börja göra våra egna dockor imorgon, det ska bli riktigt roligt ;)

Nehe, dags för sängen!

Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0